Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Nu e jag tillbaka igen....

Av M S - 22 november 2011 19:06

Nu är jag tillbaka igen...har tagit en paus ifrån bloggen för jag har inte alls på humör och orkat skriva...e lite besviken på alla läsare som inte kommenterar... funderar på att sätta lösen på bloggen om inte kommenterna ökar...


Mensen kom i söndags på morgonen...o det stämde ju överrens med tabletterna...idag började med pergotimen och den sista tabletterna tas på lördag...sen blir det vul på dag 17, alltså den 6:e december och grav-test på julaftons morgon, hoppas på världens bästa julklapp, ett positivt grav-test ! Hoppas hoppas hoppas så!   


 
 
Ingen bild

ulrica

22 november 2011 21:22

Spännande att läsa om er, jag önskar er all lycka till :)

M S

22 november 2011 21:48

Hej!
Roligt att höra...vad gör man inte för att få barn?! :) tack så mkt!

 
Rajsiin

Rajsiin

23 november 2011 10:20

Men attans då att det inte var en bebis i magen. Men nu hoppas vi som sagt på en julklapp! Det vore ju så underbart!

http://tanketunnan.blogg.se

M S

23 november 2011 18:05

Nej de var det inte.. :(
Ja de gör vi! :) det vore fantastiskt, världens bästa julklapp !

 
Ingen bild

Anna

29 november 2011 19:42

Hej! Första gången jag tittar in här hos dig. Hittade bloggen genom google. Jag är i liknande situation och kände för att leta nån/några i samma situation. Det eviga väntande, längtande. Jag återkommer här snart igen. Håller tummarna för dig :)

M S

29 november 2011 20:06

Hej!
Välkommen :)
Okej, trevligt :)
Okej, hur ser din situation ut? Har du en blogg?
Ja väntar och längtan e hemsk... :(
Välkommen åter!
Tack så mkt! Håller tummarna för dig me!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M S - 13 januari 2012 21:58

Hej kära läsare :)   Här kommer lite uppdatering... blodprovet visade inget...men dem sa att de var för tidigt.. sen i onsdag så var jag hos en bm och tog ett nytt grav-test men den var negativt, vilket hon tyckte oxå var märkligt för om man har ...

Av M S - 7 januari 2012 13:08

Maria Kliniken var ju stängd i torsdag och fredag, dem kunde ju ha sagt det till mig när jag fick remissen till sjukhuset för blodprov...så jag får vänta tills på måndag för att få provsvaret...dryg väntan...när man så gärna vill få reda på det...ifa...

Av M S - 4 januari 2012 18:35

Grav-testet var igår morse negativt och pratade me sjuksköterskan på mottningen och fixade en remiss till sjukhuset för ett blodprov (när jag var gravid för några år sedan så visade det negativt tom v.7) och då räknas jag som "låghormonare" vilket in...

Av M S - 2 januari 2012 21:38

Vet inte om jag kan hålla mig tills på onsdag... tror att jag skall testa mig imorgon bitti... :) Min man e på mig och min bäst vän me :) Hon säger att de lyser om mig och att det står gravid i pannan på mig...   å hon har tre pojkar :) ...

Av M S - 1 januari 2012 13:17

Här kommer lite mer uppdatering!         Illamående, yrsel, trötthet och ömma bröst...har börjat kommer mer och mer... ...

Presentation


Jag är en gift kvinna på 23 år..är lycklig här i livet men en "detalj" fattas...den mest underbara och mest värdefullaste gåva här i livet..en bebis..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards