Alla inlägg under december 2011

Av M S - 31 december 2011 10:24

Jag kan uppdatera lite...mensen har inte kommit men jag har inte tagit något grav-test ännu...

vill vänta lite innan jag tar ett...jag tror att jag har ganska låga hormoner så de kan ta några dagar längre...så för säkerhetens skull så väntar jag tills på mitten av nästa vecka,

typ onsdag <3 Så jag kommer uppdatera i nästa vecka! :)

Av M S - 26 december 2011 16:37

Nu börjar bli nervös inför torsdag morgon...då e de dags att testa mig :) De börjar mola i livmodern, brösten börjar bli ömma och det kvittar hur mkt jag sover...e lika trött när jag vaknar... Hoppas hoppas så innerligt att jag e gravid   då kommer jag vara världens lyckligaste människan!   Å min man kommer vara världens lyckligast blivande pappa  Håller nu tummarna för oss!    


Av M S - 14 december 2011 18:13

Det var ett bra tag sen...


Det var ett tag sen jag skrev, känner jag måste uppdatera lite :) På vul:et på dag 17 (6/12) så hade jag två fina äggblåsor, en på 11 mm och en på 7,5 mm och en tjock och fin slemhinnan :) började med ägglossningstest på torsdagen dag 19 (8/12) och sedan dess har det blivit starkare och starkare för varje dag :) på måndag morgon så var det näste lika starkt som kontrollstrecket så jag tog ägglossningssprutan direkt. Tog nästa ägglossningstest på tisdag morgon och för första gången så var resultatstrecket starkare än kontrollstrecket :) Så efter jobbet så körde vi på som attan här hemma. 

Å i morse så tog jag ett ägglossningstest till för jag har hört att ägglossning kan ge utslag två dagar i rad och som sagt och gjort var det lika starkt igen :) Så ikväll skall vi köra på igen. Så mittbim är inte på julafton den 24/12 som jag räknade på (35 dagarscykel som jag har i genomsnitt) utan det blev istället den 29/12 dag 40) Jag har ju ganska oregelbundna cyklar - kan var allt ifrån 30-60 men denna månaden ligger den på 40 :)

Så på morgon den 29:e december så skall jag ta ett grav-test och hoppas verkligen på att det är vår tur denna månanden   Skulle vilja ge den som en överraskning till min man detta året :) Världens bästa överraskning   Annars är det bra med mig, har som sagt börjat på ett nytt jobb och trivs riktigt bra, jag och min man är lyckligare än någonsin och längtar till vår 3 årsförlovningsdag ( på julafton )  

Å i januari 2012 så börjar min man på sitt nyta jobb :) 

Allt börjar falla på plats nu, jobb :) å förhoppningsvis bebis nu oxå  Å fasta jobb innebär hus sen har jag allt jag vill ha   



 


Av M S - 3 december 2011 09:32

Det moler och det bankar..ajaj...vul på tisdag! Längtar :)

Presentation


Jag är en gift kvinna på 23 år..är lycklig här i livet men en "detalj" fattas...den mest underbara och mest värdefullaste gåva här i livet..en bebis..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards