Alla inlägg den 3 november 2011

Av M S - 3 november 2011 15:59

Igår...

Igår hämtade jag och A min kompis på jobbet, körde och handlade och sen promenerad jag och min vän och hämtade hennes två underbara töser på förskolan! Blev en timme tidigare än vad de brukar vara, vilket var mkt omtyckt :)Undertiden vi hämtade tösrna så körde min man hem till min kompis's hus med alla

matkassar :)När vi kom in på förskolan och den älsta tösen fick syn på oss, så sprang in i rummet igen och ropade på sin ena fröken:

" Lena Lena min mamma och min Tina har kommit för att hämta mig, kom och titta! " Underbara tösabit, min stora guddotter Elvira! Kom springades till mig och kramades och pussades   det värmde så i hjärtat mitt! Sen skulle hon hämta sin lillasyster Amanada, som höll på och tvätta sig. När hon fick syn på oss så sken hon upp som en sol och kröp så fort hon kunde och upp till mamma.. pratade lite med fröknarna och sen klädde vi på flickorna och promenerade hem till dem.

Började göra middag när vi kom hem och drack lite kaffe mellan varven och inväntade på att barnens pappa skulle komma hem. Undertiden så packade vi Amandas saker och lastade in i bilen. För Amanda skall sova hos oss from onsdag tom fredag   När han kom hem så stod middagen på bordet, mums vad gott de var :P När vi hade ätit så var det dags för oss att åka hem till oss med Amanda :)oj vad snabbt det blir mörkt ute nu... :( Amanda var så trött så efter halva vägen så somnade hon gott i bilen. väl hemma så bytte jag till pyjamas på Amanda, gjorde välling som hon drack upp snabbt, borsta tänderna och sen nattade jag henne! Hon sommande som en stock, lilla tösen   sen kollade jag lite på tv och mannen satt lite framför datorn och sen strax efter 22 så blev det sängen för oss.




Presentation


Jag är en gift kvinna på 23 år..är lycklig här i livet men en "detalj" fattas...den mest underbara och mest värdefullaste gåva här i livet..en bebis..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards