Alla inlägg den 19 september 2011

Av M S - 19 september 2011 18:12

Kära läsare :)






Ni får jättegärna skriva lite kommentarer, ser att jag har en hel del läsare,

men väldigt få kommentarer.


Ha en bra måndag kväll  allesammans1 :)




Av M S - 19 september 2011 17:49

Som sagt idag är det måndag och det betyder nya tag :)

Har varit en ganska lugn dag, diskat, handlat lite mat och fixat lite me papper och nu skall jag göra lite middag, potatisgratäng, köttbit och sallad till de blir de :)

Ringde och skulle boka tid för blodprov måndag men just den dagen har dem stängt för utbildning så hon skulle skicka en remiss till mig så jag kunde lämna ett blodprov på vc och så skulle jag ringa 2 dagar senare och få reda på värdet :)

Mina bröstvårtor är så himla ömma och brösten är så jäkla tunga... och det moler hela tiden nu i äggstockarna och nedre tjejmagen...

Skall mysa ikväll me mannen försäkerhets skull, gyn.läkaren sa tom onsdag så det är bästa att följa läkarens order ;)

Men allt känns bra i kroppen och jag tror och även min man att det är vår månad, att de är vår tur att få ett el två mirakel   


Nä nu får jag fortsätta här hemma och göra middag.. :)

Presentation


Jag är en gift kvinna på 23 år..är lycklig här i livet men en "detalj" fattas...den mest underbara och mest värdefullaste gåva här i livet..en bebis..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards