Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Äntligen fredag, trevlig och rolig fredag :)

Av M S - 7 november 2011 10:40

Fredag...vilken dag jag har haft idag :)

Gick även idag tillsammans med min man kl 5.00 Amanda vaknade inte innan mannen min åkte till jobbet..Hon sov så sött.. jag la mig och vilade lite och somnade till...vaknade 8.00 och väckte Amanda och hon fick välling i soffan. Gjorde vid oss och begav oss till den öppna grauppen, där busade vi, pratade och fika tillsammans med andra barn och föräldrar :) Strax efter 11.00 så gick vi och promenerade till min gamla vän Maria och hennes pojkar, drack kaffe och snacka en massa... gjorde fina pumpor, Amanda åt lunch och sen fick hon låna Theos spjälsäng och sova middag..somnade som en stock, Nytt kaffe sattes på och ännu mer snack :) alltid lika trevligt att träffa Maria och hennes pojkar.. :) Fick väcka Amanda vid 14.30...nyvaken satt hon i mitt knä vid köksbordet... sen var det dags att klä på och och bege oss.. handla lite på hem vägen och mannen överraskade oss när vi kom hem, han hade slutat tidigare... han fick passa Amanda och jag sprang ner till tvättstugan och slängde in två maskiner tvätt... dags för mellanmål när jag kom upp. Pratade me Ramona, vi skulle komma hem med Amanda när vi var klara med tvätten, kom vi överrens om...när tvätten var upphängd i torkrummet och jag hade plockat ihopa Amandas alla saker så bar min man ner allt i bilen och jag klädde på mig och Amanda, körde inom ica och köpte snus till mannen min och sen tanka lite....sen körde vi till Ramona. Amanda kramade sin stora syster Elvira massor och sedan mamma och pappa. dem bjöd på pizza, vilket var mumsig... nu var det dags att färga Ramonas hår och sedan var det dags för oss att köra hem... det var roligt att ha Amanda hemma hos oss, bra träning :)


Nästa gång är det hennes stora systers tur, min guddotter Elvira :) Lite egentid är alltid bra och mysigt, man kan lägga allt tid på dem, en åt gången :)   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av M S - 13 januari 2012 21:58

Hej kära läsare :)   Här kommer lite uppdatering... blodprovet visade inget...men dem sa att de var för tidigt.. sen i onsdag så var jag hos en bm och tog ett nytt grav-test men den var negativt, vilket hon tyckte oxå var märkligt för om man har ...

Av M S - 7 januari 2012 13:08

Maria Kliniken var ju stängd i torsdag och fredag, dem kunde ju ha sagt det till mig när jag fick remissen till sjukhuset för blodprov...så jag får vänta tills på måndag för att få provsvaret...dryg väntan...när man så gärna vill få reda på det...ifa...

Av M S - 4 januari 2012 18:35

Grav-testet var igår morse negativt och pratade me sjuksköterskan på mottningen och fixade en remiss till sjukhuset för ett blodprov (när jag var gravid för några år sedan så visade det negativt tom v.7) och då räknas jag som "låghormonare" vilket in...

Av M S - 2 januari 2012 21:38

Vet inte om jag kan hålla mig tills på onsdag... tror att jag skall testa mig imorgon bitti... :) Min man e på mig och min bäst vän me :) Hon säger att de lyser om mig och att det står gravid i pannan på mig...   å hon har tre pojkar :) ...

Av M S - 1 januari 2012 13:17

Här kommer lite mer uppdatering!         Illamående, yrsel, trötthet och ömma bröst...har börjat kommer mer och mer... ...

Presentation


Jag är en gift kvinna på 23 år..är lycklig här i livet men en "detalj" fattas...den mest underbara och mest värdefullaste gåva här i livet..en bebis..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards