Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av M S - 9 oktober 2011 11:01

Idag är det söndag...


Jag och mannen min la oss vid 21.30 igår för vi var så himla trött...hade varit hos våra vänner och deras familj och haft en underbar och mys dag/kväll...mkt bus, lek, mys, bad, vällingmys i soffan, god mat och pussar o kramar...  


Men vi fick ingen god natt sömn...grannarna hade fest....förde ett sådant väsen... vår säng vibrerade och vår hund började pippa av allt väsen....dem hoppade, smällde med dörrar, skrek, spelade as hög musik och var typ 30 pers....vi låg och höll ut till 22.30 men sen orkade vi inte längre, jag hade skallevärk och mådde inte alls bra och var inte alls på humör för detta väsnet... så jg ringde jour som var otrevlig och jag blev förbannad och sa till honom att jag kommer ringa till hsb och hans chef på måndag och berätta detta....hallå dem har hbs som kund och vi skall ringa dem vid störingingsmoment... vilket våra grannar var...

jag gick in och berättade för min man vad han hade sagt till mig och hur oförskämd han var och uppkräftig men jag läxade upp honom för efter en halv timme så ringde min telefon....å kan ni gissa vem dem var...jo jouren...han ville ha mina uppgifter för att kunna göra en rapport och så sa han att han skulle ta tag i detta ordentligt nu... sen frågade han vem min hyresvärd va och när jag sa HBS så svarade han -OJdå...vi kommer såfort vi kan...

Efter en 20 min så såg jag att trapplyset var tänt och jag tittade ut genom nykelhållet, där stod tre stycken väktare i uniformer och skällde på våra grannar...

grannarna stängde av musiken men förde fortfarande väsen...jag och mannen kunde inte somna så vi startade tvn där transformers gick och vi hoppade in i filmen.

Vid 01.00 så la vi oss och då dämpade dem sig ännu mer så vi kunde somna till slut...även vår trötta hund me...hon fick ligga i sin bädd i vårt sovrum i natt...hon brukar ligga i hallen..


Så idag är jag så trött, mannen var nere och köpte frallor och vi hade en mysig söndagsfrukost tillsammans  

Nu kollar jag på "Kärlekens Mirakel" en helt underbar film :) och sörplar kaffe och är så inne i filmen  

Blir nog en liten vilepaus sen på soffan...känner mig så utmattade idag men de e ju inte konstigt!

Presentation


Jag är en gift kvinna på 23 år..är lycklig här i livet men en "detalj" fattas...den mest underbara och mest värdefullaste gåva här i livet..en bebis..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards