Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av M S - 13 oktober 2011 12:03

Idag var jag och mannen min uppe med tuppen och förberede oss inför vul på Maria Kliniken kl 9.30 :)


Vi gjorde vid oss, hunden vår blev rastad av mannen och vi tog en kopp kaffe på balkongen och pratade lite :)


Sen tog vi bilen och körde mot Hässleholm, pakerade och gick en liten runda på stan för vi var lite tidiga...kallt kallt var det..hösten är verkligen här... frös gjorde jag...trodde inte att de var så kallt...

Väl inne på Maria Kliniken så satte vi oss i väntrummet och väntade spänt på att gyn.läkaren Maria skulle ropa upp mitt namn....hon öppnade dörren och ropade upp mitt namn, vi gick in på hennes rum och jag klädde av mig ner till och hoppade upp i gyn.stolen...vi såg några st äggblåsor och den största var på 11 mm och slemhinnan var på 8 mm. Idag är det dag 13 så detta vul är 4 dagar tidigare än förra månaden och jag hade inte väntat mig lika stora äggblåsor som sist.. så jag skall på ett nytt vul nästa torsdag på dag 20 och då hoppas vi på att dem har växt till sig ordenligt :) Så nu väntar jag och min man spänt på nästa vul :) Nu skall jag fylla på kaffekoppen och prata lite med mannen min   


Presentation


Jag är en gift kvinna på 23 år..är lycklig här i livet men en "detalj" fattas...den mest underbara och mest värdefullaste gåva här i livet..en bebis..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards