Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av M S - 15 oktober 2011 12:09

Dag 15 idag...




Igår var det fredag och de innebar fredagsmys me mannen min :)

Han gjorde köttfärssås och pasta till middag och sen blev det en film på "sjuan" Föräldrarfällan" en film som jag har sett tusen ggr sedan jag var liten :) Till det blev det diamglass och ostbollar och apelsinsaft, mums :)

Dessa hormoner som jag har i kroppen gör mig galen ibland...satt och bölade genom halva filmen typ..å den är inte sorglig film ens..mannen min bara skrattade och kramade om mig   Klockan 22 kallade sängen på oss, gud va trötta vi var...


Imorse gick vi upp vid 8 tiden, blev en lyxfrukost för oss. Har även hunnit med och diskat och plockat undan och prata och planerat lite me mannen oxå  

Snart skall jag lägga in gårdagens tvätt och bädda, tar det lite lugn i och med att det e lördag  


Annars vet jag inte vad som händer idag riktigt... kanske rasta damsugaren lite...?


Moladet har tilltagit ordentligt nu och jag längtar så tills på torsdag :) hoppas att dessa dagarna går snabbt förbi nu, tycker inte om att behöva vänta hela tiden, vill att allt skall ske snabbt och smidigt...men de har ju ja lärt mig att de inte gör..utan man får rida ut stormen så gott de går    

Presentation


Jag är en gift kvinna på 23 år..är lycklig här i livet men en "detalj" fattas...den mest underbara och mest värdefullaste gåva här i livet..en bebis..

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards